Transformer - Revenge Of The Fallen

aku baru jek layan cite nih... lambat skit tgk.. 1st sbb buzy keje dan 2nd sbb tiket seminggu dh abis.. haha..
ok, pada pendapat aku cite ni lagi best dr yg 1st dulu..
jalan cite dia lg best.. dr cite nih kita leh tau sejarah asal transformer..

aku xleh nk cite lebih2.. tapi komen aku cite nih jalan cite dia best.. benda yg aku rasa xbest plak bila bentuk robot2 nih pada pendapat aku jd xcun bila dh start combine.. contoh optimus prime dh xcun bila dia gabong dgn robot lama (jet pejuang aku lupa nama dia) dan sama jugak dgn decepticon besar tu.. bentuk dh jadi serabot la plak bila mcm2 ada di badan nya..

dlm cite ni jugak aku suka tgk bila bumblebee jadi kuat.. siap lawan dgn decepticon besar tu lg... hehe..

kalau nk tgk cite yg menggabungkan manusia dan mesin (robot) bekerjasama sila lah layan cite nih.. hehe...


apa2 pon aku terkilan jugak sbb aku xsempat nk beli mug transformer.. adoi xcukop koleksi aku..
2 Responses
  1. aku perasan ko mmg suka kumpul mug pasal films eh?


  2. Contramen Says:

    haha..
    film2 top je aku beli..
    sivaji xsempat beli..
    hahaha