Pening jugak..

seminggu ni aku cuba siapkan cover artwork + layout
(booklet 16pages)
untok 2nd album Predicate Not Defined..











pada mula nya nampak senang sbb semua dh diberi
kecuali artwork (tiap2 page ada artwork) aku kena bikin sendiri..
tapi aku tgk band ni agak cerewet tapi bagus lah ini untok kekuatan
2nd album diorg gak.. aku cuba jugak la realisasikan impian diorg nih
dlm bentok visual.. aku xlah mengeluh sbb diorg cerewet..
tapi semalam tetiba aku xde idea nk wat cover artwork..
adoi what the hell tetiba otak aku stuck!!!
2jam aku dok dpn pc sambil belek2 majalah Metal Maniac & Revolver
untok wat reference.. memang la diorg xbg dateline untok siapkan
tapi diorg dh setel record sume..
skrg tggu artwork dr aku jek..
hmmm adoi tekanan mental jugak..
hehe..

aku baget hari ni (31hb 5) adalah tarikh aku leh setelkan sume
tapi nampak gaya nya berlarutan jugak ke hari2 seterusnya..
dan aku akui ini tugas berat..
dan aku berazam akan setelkan jugak..

esok 1hb 6 aku start keje,
so aku cuma ada masa malam je untok buat keje nih..
xpe lah aku cuba jugak..
aku harap ini bakal jadi artwork aku yg paling terbaik
selepas Hellbangers Dominion Compilation dan Samartary - Kebangkitan EP2009..

Predicate Not Defined :
http://www.myspace.com/predicatenotdefined
1 Response
  1. Anonymous Says:

    no hal la bro, janji artwork cun :)

    -azwi-