WARMACHINE

Projek solo death metal aku ni terpaksa aku rehatkan sekejap sbb aku agak buzy dgn pengajian aku.. sebenarnya aku dh wat proper rekoding untok 2 lagu iaitu Anti Semetic dgn Peacemaker.. start rekod bulan 11 tahon lepas.. tapi aku stop kejap sbb aku keje sementara hujong tahon lepas.. dan bila masok semester pengajian (semester last) aku jadi lintang pukang xtau mana 1 nak bikin dulu.. so, hold kejap projek warmachine nih..






















kat sini aku nk bgtau aku ada kasi rilis demo 3 lagu dari Warmachine.. sapa mau aku tolak RM3 ja sesuai dgn 3 lagu saja.. 1 instrumental sebagai intro dan 2 lagu bervocal.. sapa mau pos kasi up jadi RM5..


sebenarnya aku ada lagi baki 3 lagu yg aku just bagi rakan2 terdekat untok review iaitu lagu bertajok "You Better Die" dan 2 lagi blom ada tajok sebab tadak lirik.. disamping itu aku juga dalam pembikinan 2 lagu baru yang aku target mau bikin dalam bahasa melayu..

err, aku punya planning tgh tahon nnti nk cari line up..
sapa mau join????

ok sampai sini dulu..

STREAM SAMPLE LAGU WARMACHINE
1 Response
  1. Anonymous Says:

    maCam SokOng pePeraNGan Jer...
    maCam soKong jer SenjaTa-senJata nIh...